Det regnar köttbullar va AWSOME!!

Asbra film! Rekomenderas verkligen!! Speciellt på 3D. Tänk er Day After Tomorrow, fast istället för att det är tornados, tromber, översvämning av vatten, så är det mat som förstör världen. HAHA!! Filmen var skit spännande och rolig. Rikti sån Anita humor. Det är dom där små sakerna som gör alla tecknade filmerna så jävla roliga. Typ när det blir sånna acword silence, eller sånna små kommentarer eller något som händer i bakgrunden när en sån moment håller på att hända. Jag och cassi var nog dom enda som skrattade. Under hela filmen. vi var ju inte så många i salongen. vi gick på den första visningen dvs runt 13 under en skoldag. Så det var max 10 pers i salongen inklusive mig och C. Men nice var det iallafall. Har aldrig sett en 3D film så det var verkligen en upplevelse.. AsFett! Alla filmer härdanefter ska fan ses i 3D!
Yes yes.. nu ser jag att Alex sitter och trycker så det blir byta blöja strax.
Här är lite pics från min dag med min underbara guddotter som är exakt som jag! =P hahaha låter det lite ego? Det får det helt enkelt göra =P



 


En nöjd cassi efter bio



Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0