en snabbis

tjabba tjena hallå!

här kör jag ett liute snabbt inlägg sådär lite sent men ändå. Sitter hos syrran och har hjälpt henne med hennes photoshops-arbete till skolan. ASKUL! det var ett bra tag sedan kan man säga man satt med ett skolarbete och uppgifter. Ska bli kul och börja skolan igen i augusti. Aja back to buissness. Vi sitter här och as garvar åt justin timberlake på snl. Han är helt sjuk den snubben haha =P

Ikväll ska cassi sova hos mig hon är lite dålig så hon ska inte till skolan imorgon så jag ska sitta barnvakt. Syrran ska köra hem oss om typå 10 min. Hade tänkt ta min lilla guddotter på bio för att se det regnar köttbullar as kul! Det är ju premiär och allt så vi hade tänkt gå imon. Har aldrig vart på en 3D film så det ska bli spännande =)
Så kan man umgås lite med henne det var ett tag sedan det var bara hon och jag. Ska bli kul =)



Ha en fortsatt awsome kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0