Händiga snubbar = mMmMmMm

idag tänkte jag åka till ikea tills den riktigt snygga snubben som håller på o lägger mitt golv hemma e klar. Jag glömde köpa ribbotten till alex säng när ja köpte den. smart i know! men men. skulle helst vilja sitta där i mitt kök och kolla på när den extremt söta golvläggaren med as snygga armar och axlar och lilla rumpa lägger mitt golv. men hahahaha ja det vore lite wierd=P ska ja sitta där med morgonruffs och mascara under ögonen efter gårdagens snöbolls krig och leka sexig? hahaha aldrig! fett skämmit!

ska jag vara ärlig så va han inte snygg eller söt egentligen men det är något med killar som e händiga. typ snickare, byggare, rörmockare alla sånna yrken som kräver arbetar byxor med verktyg. hahaha samma sak med brandmän. as sexiga varför? flyttgubbar shit. varför ?

haha aja anyway ska fixa alex skötväska nu så vi kan åka till ikea och köpa ribbotten.
när syrrann slutat skolan ska hon komma och hämta alex så jag kan fixa lägenheten. sen när jag e klar på kvällen ska jag sova hos henne. ouff hon har fan  inte vart nått med oso poh (Alex) sen han kom hem från sthlm. så hon skulle kidnappa honom nu hela helgen sa hon dom ska till stugan så blir barnledig nu hela helgen feeeet =) aint nuttin but a gängsta paartey =P hahaha får passa på grovt då nu i helgen. då har man fått payd oxå så dt e ett plus ;)

Kommentarer
Postat av: stefany

Hahaha så go e du! Njuuut nu och sov mycket! :)



Pussar till er!

2010-01-21 @ 10:25:43
URL: http://oostefanyoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0