Man glömmer ibland att jamie oxå kan sjunga

Har suttit och kollat på en massa jamie stand up stuff. Skrattat röven av mig så kommer sånt här upp han har världens röst asså. En riktig musikalisk människa som bara freestylar med wailandet. Fan hade jag kunnat sjunga hade jag gått runt och wailat hela dagarna =P hahahah Hade aldrig pratat, hade sjungt allt=P Kan jag få lite vaaaaaaaaaaaaatten ooohhh agua =P Hahahaha Jag e inne på en sån youtube face just nu. Minsta lilla så går jag in på youtube och searchar. Det e fan nästan bättre än google. Vad man än vill veta finns på tuben. Musik, roliga grejer, vetenskap (får aldrig stänga av kritik-knappen dock) dokumentärer, how to..-videos Allt man kan behöva. Rikti youtub-torsk. Detta kan inte vara bra fan! Tillslut kommer man sluta läsa böcker och bara lyssna och lita på vad tuben har att visa och säga. KNAS!


Detta har jag lyssnat på nu typ tusen gånger så bjuder på den ;)



hahaha i feel u! fa fa fa fa fuck you! :P


Kommentarer
Postat av: LAACY

han e så grym asso

2010-01-31 @ 20:01:50
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Anita

ja skojjar du lr!! han har värsta rösten! hade han vart min hade jag tvingat honom o sjunga hela tin hahaha

2010-02-01 @ 01:25:23
URL: http://anaflumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0