Snön tar fram barnet i dig

igår efter att Alex blev matad och nattad var jag tvugnen till att dra hem till mig och flytta ut alla möbler från vardagsrummet till sovrummet/köket/toan eftersom jag skulle få nytt golv idag på morgonen. Så jag tvingade dit my boys. Jag chansade egentligen bara, stack till min granne så va alla dom som försökte undvika mina sms där hahahaha busted! Så tvingade med mig dom hem till mig och flytta ut alla möbler. När vardagsrummet var satt vi kvar en stund och körde gris.

När leken vart slut stack vi alla skulle hem egentligen men det började med att T & S börja hota med att mula mig. Dom ville bara psyka ner mig med började kasta snö på varandra istället. Värsta enegrin hade dom från ingenstanns. Som fakking 5 åringar. Jag kände på mig heeela tiden att dom skulle börja jobba sig på mig och tillsist kastade S snö på mig. Din jude! Hur kan jag stå där och inte kasta tillbaka? Nej, det går inte. And the war was on. Fy faaaan aldrig mer! jag e sån, jag ger inte upp heller även om jag redan har förlorat. jag e as dålig på sånt =P hahahaha

jag såg ut som en snögubbe haha mina svarta byxor var vita och hela var dyng blöt som att jag hade duschat med kläderna på. Men fan va kul det var hahaha. jag kan säga att jag måste sluta röka. har ingen kondition! Jag andades som biggie smalls och svettades som en åsna shit!

Mitt ansikte måt bra idag och thank god att min kind blev svullen! Annars hade jag hämnat ett helt år! Men när man e man one of the boys får man leken tåla.

Längtar tills Alex e stor nog att springa runt i snön med mig och åka pulka och kasta snöbollar. Fan va kul vi kommer ha =) Jag e som peter pan växer aldrig up. Det är så man ska leva livet xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0