tjolahoppsansaaaaaaaaaa

iih jag vet jag vet har inte skrivit på längen men så är det ibland mkt har hänt som vanligt när jag försvinner såhär haha =P
jag har flyttat tillbaka till angered. Jaa va ska man säg? You can take the girl out of angered but you can't take angered out of the girl lr nått i den stilen?

JAJA, alex fyllde ett år och anita blev ett år äldre. hon hade kul =) Alex spenderade nyår i stockholm med sin pappa för första gången utan anita. Det gick ra men den veckan var extremt svår för henne. hon saknade sin bebis jätte mycket och åkte tillslut och hämtade honom istället haha. Varför jag skriver i tredje person vet jag inte, gick upp 7:30 imorse, det är min förklaring.

Alex har fått in sina rutiner grovt ! Han somnar mellan 20 - 21 och vaknar runt 10 varjedag. Lyckos mig änna! Han äter as bra nu också. Bestämda tider och nån frukt eller yoghurt mellanåt.
Han har kontroll nu på torsdag så  då får man se om allt går som det ska =)

Min nya lya e as nice! har köpt en ny säng till alex för han e as stark! Han välte sin spjällsäng nästan när han låg i den. så jag tänker inte riskera att ha kvar. Han kan fan välta den helt nästa gång och vad som händer då vill jag inte hest veta. Så åkte till ikea med min morsa och köpte en ny utdragssäng till lillen. han diggar den fett och den e as snygg =)

Jag har fixat och grejat hemma som bara den och nu i veckan blir det nog slut på renovering. Golvet ska läggas, rummen ska målas.. ooh! känns som detta har pågått i evigheter. Har inte ens kunnat vara hemma. Men snaaart får jag njuta av the new and emproved crib of awsomeness :D
ja nu vaknade alex så ska ta ner honom och ge han frulle. vi e hos broshan nu.

c yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0