Treat yourself like a queen every once in a while

Världens mest underbaraste dag! Gick up halv 9 utan problem, gav Alex frulle tittade på tv och sen sov jag typ lite mer än en timme när alex napade runt 12. Alex sover nu hela nätter i sin egna säng. Japp, egna SÄNG. köpte en säng till honom han tror han är stor så han vägrar sova i sin spjäll säng. Så han fick en säng. men det var fanemig värt varenda öre för han sover som en kung i den. Det är en jätte fin utdragsäng i svart metall. As nice, matchar min säng :) Anyhow.. så kunde dagen inte bli bättre men det blev den ändå. Första danslektionen på iiih. jag vet inte hur länge. ÄNTLIGEN säger jag bara! Fan va nice det var lite stelt i början men gud såfort jag kom in i det så ah ni vet.. kropps orgasm typ.. haha =P

Så ska tbx imon antagligen om min bror ställer upp som barnvakt så tar jag gärna nån danslektion till. Skulle inte skada. Vill egentligen inte fråga morsan 1. För hon är så dålig nu, har inte med att fråga om hon kan passa Alex även om hon vill. Man ber liksom inte en rygg skadad att bära upp tunga soffor fem våningar. Comon sens. 2. För att jag kommer ändå hem runt 8 tiden och då ska Alex egentligen nattas. Ska jag springa runt halva angered med Alex på kvällen nej tack. Det bekvämaste är ju egentligen att broshan passar honom. han bor ju ändå tvärs över gatan inte så farligt.

Ah nu har jag iaf tagit världens skönaste bad med ljus och musik japp jag behandlar mig som en drottning. Tänkte testa om dagen kunde få ett perfekt slut och vips det kunde det! Min kropp är helt avslappnad nu och teet är uppdrucket och nu ska jag sova i min skit stora varma säng! GAAAAAH! Orka att livet ska va såhär skönt ibland fifään! :D

Imon ska jag upp tidigt dock. Ska ha ett möte med ett företag som fixar personliga assistenter. Ska se vad dem har att erbjuda morsan. Så better get some rest.

Godnatt på er hoppas er dag vart lika awsome som min!

c yaaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0