BbQ/Jam @ Ashkan gård

Har preci nattat Alex. Eller aah, jag somnade med honom efter vårt låååånga bad tillsammans. Idag har vi nämligen vart i gamle i ashkans gård där det har vart ett bbq/jam. Hur soft som helst faktist och det kom mer folk än tänk vilket är possitivt :) jävligt lyckat var det!! Vädret var helt okej inte för kallt inte för varmt. Alex dansade heeeeela dagen !!! Det var paradiset för honom idag... Musik, mat, boll, sandlåda, och en massa uppmärksamhet haha min lilla bboy :) jag är så himmla stolt över honom han var så duktig och snäll idag vi lekte skit mkt vi behövde nog komma ut och bAra softa typ:) nu ska jag kolla upp hur jag ska ta mig till ett prov jag har imon i svenska. Jag har faktist kommit in i en skola så jag måste göra ett prov imon och så är det information om CSN utbildningen osv. Jag är sååååå excited!!!!! Det börjar 8:30 dock men whatever liksom jag går upp tidigare än så på morgonen så aint nUttin but a thang:) ska bli så roligt det var fan tusen år sedan jag gick i skola hahahaha nu börjar allvaret.... IGEN hahahaha :P men nu måste jag kolla upp spårvagn till imon sen sooovish godnatt gott folk!!! Have a good one;) peace!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0