SUSHIII CRAVIING!!

omg omg omg detta är helt otroligt jag pallar inte mer snart!! måste ha sushi!!!! det här är definitivt inte det mest ekonomiska för mig men damit va jag älskar sushi!!
Jag får nog lära mig o laga sushi sj.. nån som vet hur man får till dt speciella riset??
får nog ta o google dt lr nått.. som sagt som ni märker så bloggar ja inte så ofta eftersom jag inte har något internet. men nu märkte jag när jag satt o kolla på bilder på datorn att nån granne har öppet internet lr va man nu ska kalla dt så jag passar på för fullt tills dom märker att nån baxar deras internet hahahha :P
häsel täsel ;P

idag ska jag ut och leka med alex bara.. sen holla till paula får se vad hon & kevin har för sig.

ska laga nått gott nu ris blire iaf med grönsaker och hmmmmm... får se vad jag kan hustla fram!

hoppas ni njuter av dt fina vädret by the way!

tuddels!


bjuder på en gammal bild på mig och Alex <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0