midsommar hähäääää :D

Jag är så otroligt dålig på att uppdatera jag vet jag vet.. men idag ere midsommar iaf!! yey :D så nu ska jag iväg hem till mina föräldrar ingen vagn jag och alex ska promenera. hihihiii :D

Han har blivit så stor känns det som.. Han vill gå överallt och betee sig som en stor pojke. och han vinkar alltid när det går folk förbi o säger hallooo lr hej dooo :D

gull unge^^





tog han till pinchers skulle klippa han mowhak men det sket sig... så nu e han flintis buhuuuu :(
snackar med paula på mobilen nu o snackar skit hon tycker ja e så rolig dt e värsta kul hhahaha får henne o garva hela tin :D känner mig as rolig hahaha jaaa nu e allt fixat iaf!! summerjam nästa mofozz! =D
sebbe o paula vï kommer fucka uuuur ^^

jaja nu ska jag oich alex hem till mina päron iaf sen till akatsukis midsommar fiesta i ashkans gård wihuu!

och imon kommer sushi hem! yey welcome back brother dubbel partey hähää


byyyeee people!!

have a good one ^^


Kommentarer
Postat av: Vero

uppdateraaaaaaaaaa

2010-08-21 @ 11:55:59
URL: http://yayis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0