blöööööö

Sitter och funderar hmmmm
Jag vill läsa bibeln. Jag vill läsa koranen. Jag vill läsa toran. Jag vill läsa så mycket men jag lovar jag är så himmla lat för sånt, mina ögon är emot mig sviker mig mitt upp i allt. Jag har en rad med andra böcker jag oxå vill läsa men puuuh. När ska jag hinna läsa dom? Jag vaknar .. eller nej vi ska inte gå igenom min vardag kort o gott, jag tar hand om alla tränar kommer hem nattar Alex ibland somnar jag med honom ibland inte men då passar jag på o äta, sen sover jag. När jag väl sätter mig ner är det för jag får en sekunds vilan och sätter jag mig då med en bok pallar inte mina ögon att läsa orden. Så det har aldrig blivit något mer med det. Fan ANITA!!!

Jag skiter i IMON! ska jag gå ner till biblan i angered fixa mig ett lånekort, jag hade ett fast det är till mölndals kommun så japp.. sen låna första boken. Något intressant och kort så jag bara kommer igång liksom. jag lägger ner max tre veckor på den annars blir det för segt och jag vill komma igång med läsandet.. pfff nu e jag as trött iaf!

ska sova nu nighty night peps!
peace!

Kommentarer
Postat av: cammie

Tipsar om tävling med barnkläder hos mig:



http://tuschaa.blogg.se/2010/april/tavling-med-pingpongbarnklader.html

2010-04-13 @ 01:35:03
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0