Full rulle här!

Jag vet att jag vart sämst på att uppdatera men det har vart så himmla mycket träning
och jag har vart sjuk alex har vart sjuk mer träning. tävlingar osv inte att jag vart med
men har vart och kollat osv. Allt går på 200km i timmen känns det som.
But anyhow!

Igår var jag och lilla Alex i backa teandream och kollade på just move it tävlingen.
Förra veckan hölld det i radar 62? 73? 24? haha jag minns inte va dt hette men i kortedala iaf.
Då vare par och grupp som tävlade. Igår var det break och solo framträdanden.
Hur grymma som helst alla! allt! Alex var överlycklig han dansade hela tiden och flörtade
till sig en massa brudar som vanligt hahaha :P

Fan att jag inte har någon kamera! Måste skaffa mig en.. eller jag har men måste skaffa mig
ett minnes kort och laddare till kameran! Asså han gick loss min lilla bojke!
Har tar verkligen til sig när jag tar med han på träningar och ser hur de andra dansar
och lägger till extra flava =) haha det sjukaste e att han har sån rytm!
Min lilla bBaby <3

Ska lägga in han på dans så tidigt som möjligt han visar et så stort intresse att om jag inte
lägger in han på dans vore jag en dåre!

pfff nä vet ni vad! Jag ska fan gå imon och köpa mig ett minneskort till kameran och laddare och en kabel!
Jag älskar att fota alex han e så fotogenisk och måste filma han mer när han gör sånna här
gulliga saker! Han har lärt sig så mkt och under en typ 3 månaders tid så har jag tappat totalt
den här skriva ner allt om alex och fota och filma honom. ouff har så mkt grejer från när
han va bebis bebis måste keep it up! han är översöt nu! Mer än någonsin!

Ya idag ska jag inte gö ett piss... blöö ska se va paula ska gö om hon kan  palla sig hit
med kevin slumberparty!

hahaha :P får se va som händer:)

uppar mer senare!

laaater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0