Good morning Lövgärdet!

Gick upp halv 9 imorse har käkat frulle och bytt blöja, kläder och packat skötväskan och nu ere min tur och fixa mig lite snabbt. Vi ska till bvc här i lövgärdet idag för Alex vaknade med ögonbajs igen. Stackarn =( Så vill passa på att det är tidigt för att få allt gjort för jag måste göra några ärenden oxå efter läkarbesöket. Ska kanske til HK också o käka hos E om det inte blir alldeles för sent. Det var så fakking gott sist ! Riktig master chef e jag ;)

Freestylade några kyckling filéer i bitar med lök och krossade tomater
mitt super goda ris
Klyft potatis och en massa majonäs (såklart) och lite turkisk yoghurt
Friggen awsomely gott!

Så får alex leka av sig lite innan jag drar hem till morsan och lämnar han för idag e det måndag och det betyder daaans =) weeei! Måndagar och Tisdagar = Bäst
me likes :)

Yaa nu ska jag springa.. Alex råkade radera mitt förra inlägg så va tvungen o skriva om hela skiten...
UNGE!

Laater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0