I did it!

Fetaste igår !! Jag stannade kvar efter juves klass igår och körde battle med dom! Jag har inte gjort de förr för jag e så obekväm fortfarande i själva dansen osv.. men det gick hyfsat bra men oavsett om det gick bra eller inte så VÅGADE jag ställa mig där och köra. Vilket jag är tolt över weei! :D

Nu är det sten hård träning som väntar. Har tagit med mig Alex ett par gånger och han har börjat vänja sig. Idag stack jag med sebba rätt spontant ner till Atom och tänkte träna lite house och Alex var jäteduktig och satt och åt sina kex och drack vatten och kollade på och dansade oxå lite mellanåt. Han kommer fram till mig då och då för att han vill att jag ska ge han uppmärksamhet men 80 % av tiden jag tränade satt han och kollade på och dansade. Han var inte klängig nånstanns.

Asbra! Så fort Alex vänjer sig ju mer träning blir det för mg. Vilket jag ser kraftigt framemot! =)

Har int vart ute och dansat som man brukade på rätt länge så tror jag drar ut på lördag ! Yey!

Det är nån chile grej på Gamleport mer info kommer sen sebba sa nått om det.. så det finns säkert nån flyer på face som ja kan lägga upp här sen lr nått..


Syrran har inte träffat han på fett länge så hon ville att Alex skule sova över.. Så fine by me. Blir perfekt eftersom just move it deltävling e på lördag plus chile grejen!

Ska slagga nu för jag är fett med mätt och avslappnad pfffffffffffff!!

Nightyy night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0