Jag vet jag e sämst på det här!

I KNÖW I KNÖW!

men tack för att ni kickar in ändå ;)

hatar att det blivit så fakking opersonlit här i min blogg! Alla blir typ pisst off om ja ska skriva av mig om något personligt som inkluderar folk här så det har blivit att ja loggar in på bloggen börjar skriva ett inlägg sen när jag läser igenom den innan ja publicerar den så börja man ångra sig.. nej han kommer flippa över om ja skriver det här.. nej dom bilderna kan ja inte lägga upp bla bla blaaaaa så fakking störande! och nu när jag tänker efter så stör det mig ännu mer att jag inte ens får skriva vad jag vill eller dela med mig av mina problem eller glada och possitiva stunder i mitt liv längre. shet !

snackade med M och hon berättade om en brud som hade konflikter med sitt ex och han ville ta ungen ifrån henne för han va helt enkelt dum i huvudet.. så hade hon lagt upp bilder på facebook och sin blogg och skrivit om när hon vart ute o festat eller börjat dejta en ny kille, absolut inga konstigheter! hon e la fan människa och har all rätt i världen att gå vidare med sitt liv när hennes idiot till e lämnat henne. Iaf.. exet printade ut allt och visade det i rättegången som bevis om att hon inte var lämplig att ha ensam vårdnad om deras dotter hur sick e inte det?

det är klart man blir sån wow.. ja kanske inte ska lägga upp dom bilderna lala.. mitt ex får ju oxå sina cp ryck.. som sist han va här o skulle lämna alex.. fakkade ur totalt på mig.. man vet aldrig liksom. sen plus som man lever på soc eller liknande så kollar dom upp dig nu för tiden på facebook eller om man har en blogg osv.. speciellt om man e ung eftersom de flesta skriver blogg.. en annan brud fick avslag på sitt soc bidrag eftersom hennes sekreterare hade läst på hennes blogg att hon tydligen inte bodde ensam hemma och att hon hade svartjobb..

så med andra ord just nu när mitt liv är som mest kaotisk oh känslomässigt så kan jag inte skriva ett piss

synd men så e dt.. så uppdateringarn lär bli tråkiga och tvär opersonliga.. men men.. hoppas bara penga situationen fixar sig och att ja får jobbet så snart som möjligt så jag kan skita fullständigt i vad vem som helst tycker eller känner och kan göra vad fan JAG vill och hur jag vill.

va hände med yttrandefriheten kan man fråga sig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0