kort o gott

Jaa idag var jag tvungen att släpa ut mig för jag orkar verkligen inte bara sitta inne hela fakking tiden jag blir ännu dummare än normalt och det är sånt jag knappt orkar med. Alex mådde lite bättre idag så i stack hem till paula och kevin i dera snya crib och lekte o käkade gratis kebab haha hur lyckas jag ?
Sedan bar det vidare till atom hade ingen nanny idag så tog med mig lillplutten och fo fuck sake man were u lear to dance home gurns? Han ballade ur totallt. Han verkligen älskar musik och dans min lilla Alex!

Ska se om ja lägger upp videon paula spelade in på grabbarna när dom dansade (kevin och alex) finns på fejjan men ska se om ja kan lägga upp den på tuben..

jag mått lite bajs haft as ont i kroppen och vart lite snuvig o så... liksom en förkyldning som håler på å bryta ut fast den luras och gillar att tortera mig istället. Försöker att blockera utbrottet men det går sisådär ni vet jag o leggins? Vi orkar inte vara utan varandra. Jag e tillomed osäker på om jag äger ett par jeans som inte e baggiga. Säkert nånstanns men men jag väljer alltid leggins så får väl skylla mi själv. När man e nästan förkyld eller sjuk ska man ju klä på sig extra mycket och ha vantar mössa och halsduk men jag lyssnar aldrig på nån eller mig själv. Så jag springer runt i leggins med en stor huddy och min trasiga skinjacka. blä blä blu blu

hoppas jag mår bättre imon iaf morsan drog en reiki på mig med sina magiska händer o jag känner den goda energin redan nu så tar o proppar i mig en ipren så gör det nog susen. som riskakor hahahaha (intern skämt dee ivo moule haha)

imon är det en ny dag å då händer det nya grejor c you then!

de va la inte så kort o gott?


pappas cam e fet jue!
props på el che och miguel enrique i bakgrunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0