Yummii in my tummii!

I förr igår var jag på Nikkis babyshower i hammarkullen med alex och mumsade och snackade massa mommy talk. Hennes mage har blivit så stoooor! Hon bara glänser det är så vackert med gravida kvinnor i love it! Vi köpte blöjot två bodysar och kräm för rumpan och babyolja till henne och gjorde ett riktigt gulligt omslag tilöl allt. haha jag stog nere vid edels och rullade in små blöjor i typ en halvtimma haha helt stressad och som vanligt i sista minuten haha men men det blev jätte fint iaf! =) Det serverades tacos och massa muffins med underbar glassyr kärleksmums asså jag kan inte ens skriva ner vad som fanns  o äta jag blir bara hungrig!! hahaha Men gott var det iaf jag läskades sönder eftersom jag inte tål vetemjöl och det fanns så mkt bakelser att ära shit asså jag måste lära mig o baka!

Det är nästa project på tur... Anita ska lära sig baka glutenfria bakelser! Jag hittade en asfet blogg vid namn Gottegrisen som skriver en massa recept och inte nog med det medn glutenfria recept oxå!! Hittade massa gott där.. Kladd kaka oxå! Glutenfri kladdkaka! OMG har aldrig i hela mitt liv käkar kladdkaka aldrig! Jag ska fan ta och köpa in en massa ingredienser och fixa mig ett förklädde eller nått... hahaha så kan jag och Alex sitta hemma och tjocka oss =) soooo awsome!

 
 

Mumsiga bilder taget från Gottegrisen
Nästan alla recept som finns där är gluten fria och en del laktosfria!
Check it out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0